lördag 17 juli 2010

Dr Dahlqvist

Alltså jag blir så trött på denna kvinna! Värre än en livets-ordare som tvingar sig på en i farstun. Om hon skulle tagga ner sina sektledarfasoner så skulle hon till och med kunna låta trovärdig. Tack gode gud för denna sektledarattityd som Dahlqvist och hennes anhängare har,  annars hade LCHF säkerligen varit ännu en av alla misslyckade hokuspokus dieter jag kunna lägga till min lista. Nu har jag iof provat Atkins som är snarlik LCHF, men det är egentligen inte själva dieten som skrämmer mig. Det är denna kvinna, Dr Dahlqvist!



Trött på små storlekar? Här finns mode för både stora och små kroppshyddor.


Follow Bia

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack för att du har röstat i "vilken kunglig förlovningsring är finast respektive fulast". Vi närmar oss slutet på omröstningen och idag är det dags för delfinal 1. Idag kan man rösta på vilken kunglig förlovningsring som är den allra fulaste av de åtta som har blivit framröstade till fulaste i respektive omgång. Titta gärna in och släng dit en röst. Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Nu är det klart vilken ring som blev den fulaste respektive finaste kungliga förlovningsringen.

    Klicka här för att se resultatet + din utlovade länk:
    http://priggles.blogg.se/2010/july/tack-till-alla-som-rostat.html

    Tack för att du röstade! Ha det bra! :D

    SvaraRadera