onsdag 28 juli 2010

Viktminskning 10-07-28

Nu har det gått 10 veckor sen överviktsoperationen och jag har gått ner 10 kg! Tjohooooooooo! -1 kg / vecka tycker jag är alldeles lagom. Det var mitt mål att inte gå ner i vikt fortare än så. Jag är fruktansvärt rädd att huden inte ska hänga med. Om det blir lite slappt här och där är inte så farligt men jag pallar inte med några stora skinnsäckar. Då måste jag ju punga ut ännu mer stålar för att skära bort skiten! Ja, ja, det verkar dra ihop sig rätt hyfsat i alla fall.

Ha en bra dag!

Follow Made by Bia

2 kommentarer:

  1. Grattis till viktminskningen! :)

    Själv gör jag en sleeve den 6e sep. Som jag längtar! :)

    SvaraRadera
  2. Tackar! Jag förstår att du längtar. Undrar du något inför/efter operationen så är det bara att fråga. Stort lycka till till dig!

    SvaraRadera