lördag 8 maj 2010

Uppdatering på proteinpulver


Efter mycket om och men så är proteinpulvret på plats i mitt skafferi. Gick tillbaka till det Apotek som jag besökte sist (läs mer här) och beställde proteinpulvret. Sist jag skulle beställa så var det leveransfel. Gissa vad som hände när jag gick tillbaka! Jo, det var fortfarande leveransfel och med det menades att det går att beställa trots att det står så!? Det står tydligen leveransfel på produkter som Apoteket normalt inte tillhandahåller i butik men som går att beställa. Det betyder att när jag gick dit första gången så kunde jag ha beställt pulvret men eftersom jag råkade på en inkompetent expedit som inte kunde sitt system så fick jag ta en tur extra till det Apoteket + alla andra skitapotek som jag besökte innan. Skam den som ger sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar